بهترین امداد خودرو گوهردشت

بهترین امداد خودرو گوهردشت

در صورتی كه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حركت نبود در هر زمان از شبانه روز و در کرج و حومه کرج از قبیل گوهردشت,گلشهر,عظیمیه,مهرشهر و… می‌توانيد از این سرویس استفاده کنید. با تماس با امداد خودرو مشکل خودرو خود را بیان کنید و از راهنمایی های همراه خودرو  بهره مند شوید و اگر نیاز به یدک کش یا تعمیرکار سیار بود همراه خودرو با اعزام یک خودرو با یک تعمیرکار مجرب به محل خودرو شما را تعمیر و یا یدک کش میکند. همراه خودرو با کادری مجرب و حرفه ای به همراه امداد رسانی کامل و دقیق به خودرو مشتریان در سراسر کشور خدمت رسانی میکند.

بسیاری از مشکلات که برای خودروهای آسیب دیده می افتد نیاز به آمدن امداد خودرو نیست و از طریق بر قراری تماس تلفنی با امداد خودرو و صحبت با کارشناسان میشود این مشکل خودرو حل شود.

خدماتی از جمله : باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن دربهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس  و … می باشد که توسط امداد خودرو انجام میشود و حمل در محل برای خودروهای غیر قابل تعمیر در راه .

بهترین امداد خودرو چه ویژگی هایی دارد

1 . بهترین امداد خودرو باید در سریع ترین زمان ممکن خودش را به شما برساند .

2 . دارای تجهیزات لازم برای تعمیر در محل خودرو شما باشد.

3 . دارای بیمه خودرو باشد تا در صورت جابجایی  خودرو شما بتواند سلامتی خودرو شما را تامین بکند.

4 . از کادر متخصص و کاربلد برای امداد رسانی استفاده بکند.

5 . در صورت نیاز خودرو شما را به نزدیک ترین مکانیک خودرو برساند.

6 . مجهز به جدیدترین خودرو های امداد خودرو در یزد باشد.

7 . خوش برخورد و با اخلاق باشد و در عین حال کار بلد باشد.

هدف ما ارائه خدمات تخصصی با قیمت عادلانه است. گروه همراه خودرو  به صورت شبانه روزی و سیار در سطح شهر کرج درحال انجام فعالیت می باشد در صورت بروز هرگونه مشکل نزدیک ترین امدادگر را در کوتاه ترین زمان به یاری شما خواهیم رساند.

شماره تماس همراه خودرو: 09368800800

 

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.