امداد خودرو شبانه روزی گوهردشت

امداد خودرو شبانه روزی گوهردشت

امداد خودرو شبانه روزی همراه حودرو دارای امدادگران با تجربه و تجهیزات روز و جدیدترین امکانات حمل خودرو می باشد تا در اسرع وقت و همچنان پر قدرت به نیازهای شما دوستان در طول شبانه روز پاسخ گو باشد .

قیمت های حمل خودرو و همچنین مکانیک سیار در محل را با امداد خودرو های دیگر بررسی کنید تا به توانایی امداد خودرو رها در کلیه مناطق کرج اعتماد کامل پیدا کنید.

امداد خودرو شبانه روزی گوهردشت کرج

خدمات امداد خودرو شبانه روزی در شب برای امداد خودرو شبانه روزی بسیار سخت تر و دشوار تر می شود و خطرات حمل خودرو و تعمیرات خودرو چندین برابر بیشتر میشود. از این سو امداد گران امداد خودرو همراه حودرو که در شیفت شبانه مشغول به خدمات رسانی می باشند کلیه امکانات مخصوص شبانه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش دیده و اجراع می کنند .

یکی از مهم ترین کار هایی که کلیه امدادگرانی که در امداد خودرو شبانه روزی در حمل خودرو و تعمیرات خودرو باید به صورت جدی رعایت کنند این است که در شب به علت حفظ امنیت خود و امداد خواه و برای جلو گیری از حادثه ای بزرگ تر در حین انجام خدمات ابتدا با داشتن نور چراغ قوه در پشت محل تعمیرات خودرو به طول 70 متر عقب تر رانندگان دیگری که در حال تردد هستند را آگاه کنند تا مانع از تصادف احتمالی شوند .

امداد خودرو شبانه روزی

نکته های مهمی که تمام امدادگران حمل خودرو باید رعایت کنند .

داشتن چراغ قوه با نور استاندارد در خودرو های امدادی بسیار واجب می باشد .

داشتن بیل چه یا سطل شن در خودرو های امدادی واجب میباشد .

در مواقعی که تصادف های شدید در اتوبان های تهران اتفاق می افتد روغن موتور و یا روغن گیربوکس به روی زمین می ریزد و آسفالت را بسیار سر و لغذنده می کند و برای رانندگان دیگر که از آنجا تردد می کنند مخصوصا موتور سواران بسیار خطر ناک می شود .

لذا همراه حودرو از تمام امدادگران خواهشمند است با ریختن مقداری خاک یا شن بر روی روغن های که روی زمین ریخته بریزند و سپس محل را ترک کنند .

شماره تماس امداد خودرو شبانه روزی 09368800800 می باشد .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.