یدک کش خودرو کرج

یدک کش خودرو کرج

یدک کش خودرو

دوستان عزیزی که در استان کرج زندگی میکنند می توانند با خدمت ویژه یدک کش در کرج کار خود را با خیال راحت به شرکت امداد خودرو همراه خودرو بسپارند. امداد خودرو همراه خودرو معتبرترین شرکت حمل خودرو و همچنین تعمیردر محل در کرج می باشد .

برای یدک کش کردن خودرو خود می توانید با مرکز امداد خودرو رها با شماره 09368800800 بصورت شبانه روزی تماس بگیرید و از خدمات خوب ما بهرمند شوید.

باید بدانید که قیمت های یدک کش امداد خودرو رها  پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما یه علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

انواع یدک کش

یدک کش زنجیری :این خودروها برای حمل ماشین تصادفی میباشد.

یدک کش چرخگیر:خودروهای چرخگیر برای حمل انواع ماشین های ایرانی و خارجی کاربرد داردو امروزه بیشتر از این نوع یدک کش استفاده میشود و یکی از مظمئن ترین و بی خطر ترین سیستم های حمل خودرو میباشد.

یدک کش دکل دار:نیسان  دکل دار دارای جرثقیل و دکل میباشد و توانایی در آوردن خودرو از جوی آب -پارکینگ وجابجایی گاوصندوق و دستگاههای صنعتی را دارد.

مطمئن ترین یدک کش

امدادخودرو همراه خودرو برای آسایش شما همشهریان عزیز در تهران بزرگ در حال فعالیت می باشد و همواره سعی داشته به بالا ترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی به ماشین شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقیل های زنجیری و چرخ گیر و خودرو سوار کفی در تهران انجام دهد.

خدمات امداد خودرو رها

امدادخودروهمراه خودرو افتخار خدمت رسانی امدادخودرو کرج  رادارد.

برای تماس باما با شماره 09191234600 تماس بگیرید.

یدک کش کرج

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.