یدک کش عظیمیه

یدک کش عظیمیه

یدک‌کش چیست؟

یدک ‌کش‌ یا همان خودروبر عظیمیه یکی از مهم‌ ترین ماشین‌آلات و تجهیزاتی هستند که امداد خودروها برای حمل و جابجایی خودرویی که دچار نقص فنی شده و یا بر اثر تصادف و حادثه نمی‌تواند حرکت کند از آن استفاده می‌کنند. با استفاده از یدک‌ کش ماشین معیوب به تعمیرگاه‌ های معتبر فرستاده می‌شوند. یدک‌ کش‌ ها انواع مختلفی دارند که برای حمل خودروها باید از یدک‌ کش مناسب برای هر نوع استفاده کرد. درصورتی ‌که آسیب جدی به بدنه ماشین وارد شده باشد نمی‌توان از هر یدک‌کشی برای  جابجایی آن استفاده کرد.

این نوع از ماشین آلات امدادی حداقل باید وزنی برابر دو تن داشته باشند تا قادر به جابجایی ماشین‌ها باشند برای حمل‌ ونقل ماشین‌ها در مسافت‌های کم و حداکثر تا ده کیلومتر می‌توان از خودروبرها استفاده کرد درصورتی‌ که برای جابه‌جایی در مسافت زیاد ممکن است نیاز باشد که از کفی خودروبر و یا سایر روش‌های حمل بهره

سخن آخر

امداد همراه خودرو با داشتن تمام تجهیزات جابجایی معتبرترین خودروبر و و یدک کش در کرج است. جابجایی و حمل خودروی خود را به امداد خودرو همراه خودرو بسپارید چراکه در سریعترین زمان با کادری مجرب و با ضمانت خودرویتان را حمل میکنیم. جهت درخواست امداد سیار با کارشناسان این مجموعه با شماره 09368800800 تماس حاصل نمایید.

 

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.