امداد خودرو عظیمیه

امداد خودرو عظیمیه

باتماس به امداد خودرو همراه خودرو ازخدمات تعمیر خودرو درمحل ،حمل خودرو و مشاوره رایگان درکمترین زمان برخوردارشوید.

شرکت ما با هدف ارائه خدمات خودرویی با کیفیت و سریع در کمترین زمان بصورت شبانه روزی با تجربه چندین ساله امداگران خود ایجاد شده است.

کار با کیفیت قوی و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست

چرا ما ؟

مکانیک های سرویس دهنده و خودروبر ما از تخصص و تجربه زیادی برخوردار هستند

تمامی امکانات خدمات ما به طور مستقل در اختیار شما قرار می گیرد و خدمات تعمیر و نگهداری را ارائه می دهیم. ما از جدیدترین تجهیزات تشخیصی برای اطمینان از تعمیر یا سرویس دهی مناسب و به موقع وسیله نقلیه شما استفاده می کنیم. اگر فکر می کنید هر بخشی از سامانه های خودروی شما نیاز به بررسی دارد ، همیشه می توانید با بخش پشتیبانی فنی امداد خودرو همراه خودرو در تماس باشید : 09368800800

سپاس گذاریم که ما را انتخاب کرده اید . هدف از تاسیس شرکت امداد همراه خودرو فعالیت های تعمیراتی روی وسایل نقلیه که در راه مانده اند مانند: پنچر گیری، تعویض تسمه، تعویض ترموستات، تعویض باطری و… به منظور راه اندازی فوری وسایل نقلیه، یدک کشیدن خودرو تا تعمیرگاه یا پارکینگ و حمل خودرو در داخل شهر کرج از قبیل عظیمیه و گوهردشت و گلشهر و مهرشهر و… و برون شهری به تمامی نقاط کشور با خودرو سوار های ایسوزو. همکاران ما در شرکت امداد خودرو همراه خودرو به صورت شبانه روزی جوابگوی تماس شما امدادخواهان عزیز می باشند تا با ارایه مشاوره ، شما را به نزدیکترین امدادگر شرکت امداد خودرو اهورا متصل نمایند.

 

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.